2015. február 12., csütörtök

Marriage not dating

Műfaj: Családi,Romantikus,Vígjáték
Vetítés éve: 2014
Részek száma: 16
Ismertető: Joo Jang Mi (Han Groo) egy hétköznapi lány, aki hisz a szerelemben, és minden vágya férjhez menni, azonban szegényes körülményei miatt nem túl sok kilátása van egy előnyös házasságra. Ezzel szemben Kong Ki Tae (Yeon Woo Jin) tökéletes parti: plasztikai sebész és egy klinika örököse. Ő viszont élvezi a szingli életet, esze ágában sincs megnősülni. Közös ismerősük, Lee Hoon Dong (Heo Jeong Min) révén ismerkednek meg, aki a lánynak egy éve a pasija. Hoon Dong a barátját, Ki Tae-t kéri meg, segítsen szakítani a házasságról álmodozó lánnyal, de rájönnek, hogy ez nem is olyan egyszerű feladat. A dolgok végül odáig fajulnak, hogy rendőrségi ügy lesz belőle, s beavatkoznak a szülők is, Ki Tae anyukája ugyanis meghívja Jang Mi-t az otthonukba, mert tévedésből azt hiszi, ő Ki Tae barátnője...

Vélemény
Ez a sorozat egy szimpla romantikus vígjáték, se több, sem kevesebb. Nevetni rengeteget lehet rajta, megvan a tipikus szereplő is, akit utálhatunk, és akit imádhatunk benne. Az első pár részben nem igazán kedveltem meg Lee Hoon Dong-ot, főleg, ahogy bánt Jang Mi-vel, de később nagyon jókat nevettem a bohóckodásain. Ahogy haladt előre a történet, egyre inkább megismertük a többi szereplőt is, például Jin Woon-t, aki szerintem a legdögösebb pasi volt a sorozatban, valamint Ki Tae és Jang Mi családjait és Se Ah-t is, az ex-menyasszonyt. Számomra az utóbbi szereplő vitte a sorozatban az egyenként-tépném-ki-a-hajszálait tipusú személyt. Aztán persze jöttek a bonyodalmak, volt egy pár szenvedős rész, amíg ment a huzavona, hogy beismerjék szeretik egymást, de számomra nem volt túl elhúzott a dolog, nem nyújtották, mint a rétes tésztát. Arról nem is beszélve, hogy ebben legalább normális csókjelenetek voltak, nem csak szájrapuszik! Üdítő volt megnézni ezt a sorozatot, mostanában túl sok krimit és egyéb nem romantikus sorozatot néztem, így kellemes időtöltés volt ez a sorozat számomra. 

Szereplők
Kong Ki Tae
Tipikus bunkó gazdag pasi, akinek szörnyű gyerekkori traumájából kifolyólag nem igazán akar komoly kapcsolatot, ami érthető is volt, az apja miatt. Ha nekem ilyen apám lenne, nem is tudom, mit tennék. Tetszett, ahogy a személyisége változott a sorozat alatt, jókat nevettem a féltékenykedésein.

Joo Jang Mi
Eleinte nagyon sajnáltam őt amiatt, ahogy Hoon Dong bánt vele, aztán szimpatikus lett a kissé őrült személyiségével és azzal, hogy tűzről pattant volt. Majd néha idegesített, mert annyira buta volt, hogy nem látta a fától az erdőt és a nagy szája ellenére olyankor nem tudott megszólalni, mikor kellett volna. De találkoztam már 100x rosszabb karakterű főszereplővel is, így egész megkedveltem őt a sorozat alatt.

Han Yeo Reum
Imádtam ezt a fickót, üde színfoltja volt a sorozatnak, mind ruhában, mind félmeztelenül. :D Bocsánat, de én is nőből vagyok, és megnézem azt, ami szép. Sajnáltam a fiút, amiért nem őt választotta Jang Mi, habár nem is neki szurkoltam, de remélem kap olyan szerepet, amiben elnyerheti a főhősnő szívét...kiváncsian várom, miben szerepel legközelebb. A karakter aki eljátszotta, Jinwoon a 2AM elnevezésű együttes egyik tagja.

Hyun Hee
Őszintén őt nagyon sokáig ki nem állhattam, mert olyan mesterkéltnek találtam, és enyhén szólva undorító volt, ahogy rámászott a legjobb barátnője exére, de a végére semleges lett számomra, már nem utáltam, de nem is kedveltem meg különösképpen. Főleg, hogy letagadta a saját anyját...

Kang Se Ah
Mint fentebb említettem, ki nem állhattam őt a sorozat alatt. Nem tudtam sajnálni őt, hiszen tudta, hogy Ki Tae már nem őt szereti, mégsem tudta őt feladni, ő okozta saját magának a szenvedését, és enyhén szólva is pszichológiai esetnek tartottam. Főleg, miután tudta, hogy Ki Tae Jang Mi-t szereti és elmondott minden hazugságot Ki Tae anyjának, majd azt kérte Ki Tae-től, hogy házasodjanak össze....tényleg? Ennek mennyi lenne a valószínűsége, hogy megtörténik? Meg ez az adjál spermát, meg csinálj nekem gyereket, hiszen ez csak egy apró ajándék...komolyan kitéptem majdnem miatta a hajamat...annyira abszurd volt a személyisége.

Lee Hoon Dong
Egyik üde színfoltja volt a sorozatnak. Imádtam a szenvedéseit, ahogy az anyjának smúzolt, mint egy 2 éves gyerek. Vicces egy fazon volt, és tetszett, hogy végül megtalálta maga mellé azt, aki jól helyre tette őt. :D

Zene
Két szám tetszett meg igazán az OST-jából, az egyik Ben (BeBe Mignon) - Stop the Love Now című száma, amely jól illett a sorozat hangulatához és Son Ho Young and Danny Ahn (G.O.D) - Just One Day című szám volt.

Egy-két kedvenc jelenet a sorozatból
A gáláns lovag

Két pasi...együtt :D


A csókok...

...nagyon jók voltak!


De főleg ez :D


Kedvenc mozzanatom Hoon Dong-tól :D

(Én nem ütögettem volna azokat az ajkakat :D )

Történet: 10/8
Szereplők: 10/7
Színészek: 10/8
Zene: 10/7

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése