2015. február 21., szombat

Healer

Vetítés éve: 2014
Műfaj: Akció, romantikus (???), thriller
Ismertető: A 21. század titokzatos küldönce, egy online újság riportere, aki csak a saját érdeke az első, és egy híres riporter, aki az igazságon és a realitáson gyötrődik.Amikor ez a három ember találkozik, szenvedélyes (???) románc kezdődik, és a múlt illetve a jelen titkai felszínre kerülnek.


Vélemény
Nagyon vártam ezt a sorozatot, és alig bírtam ki, hogy ne kezdjek bele menet közben, de úgy nem szeretek sorozatot nézni, ezért kivártam, míg befejeződik a fordítása. Olvastam már véleményt róla és nagyon-nagyon sok helyen ki van plakátolva a neten, engem valamiért mégsem vett meg, talán pont azért, mert nagy elvárásokkal álltam neki a sorozatnak. A karakterekkel nem volt bajom, még az enyhén elmebeteg Kim Moon Shik-kel sem, hiszen mint tudjuk, kell egy ilyen is a sorozatban. DE! Azt nem tudom megérteni, hogy egy olyan főszereplő mellé, mint Bong Soo/Jung Ho, aki értelmes, nagyon okos, jól harcol és érzelmes is egyben, minek kell egy olyan főszereplőnő karaktert rakni, akinek az agyi kapacitása vetekszik az egysejtű élőlényekével? Az elején még vicces volt nézni a butaságát, úgy gondoltam, hogy a végére majd fejlődik...ami meg is történt, konkrétan visszafelé. A sorozat lezárása is keserű szájízt hagyott bennem. Ahelyett, hogy rendesen elvarrtak volna minden szálat, inkább azt mutogatták, hogy a két főszereplő csókolozik a tetőn. Rengeteg kérdés maradt bennem, ilyenek, mint:
SPOILER
mi történt Kim Moon Shik-kel? Az egy dolog, hogy megőrült, de ennyi? Elárulta a barátait. Mi lett az előljáróval? Csak arról volt szó, hogy vádat emelnek ellene. Milyen lett Young Shin és az anyja kapcsolata? Mi lett Ahjummával? Egyszóval összefoglalva, azt hiszem törlésre kerül, mert többször nem lennék képes megnézni újra!

Szereplők
Park Bong Soo/Seo Jung Ho/Healer
A legjobb karakter volt a sorozat folyamán. Ha ő nem lett volna, az egész sorozat egy fabatkát sem érne...bár számomra talány, hogy miért zúgott bele Young Shin-be...biztos volt benne valami, csak én nem voltam képes meglátni. Sajnáltam őt a sorozat elején, az apja meghalt, az anyja elhagyta, a mestere szintén. De ő ennek ellenére mégis megpróbált túlélni és ezt nagyon becsültem benne. A színész, Ji Chang Wook a második legnagyobb kedvencem színészek terén az Empress Ki óta. Ebben a sorozatban is jól játszott, de én nem éreztem kémiát a két főszereplő között, semennyit sem. Jobb lett volna szerintem egy másik színésznővel (főleg a nagyon hasonló City hunter-ben való szereplése után!) és egy kicsit okosabb karakterrel leforgatni a sorozatot.

Ahjumma
IMÁDTAM! Az egyik kedvenc szereplőm volt végig, akire mindig lehetett számítani, tetszettek a beszólásai és úgy alapból az egész személyisége. A karaktert játszó Kim Mi Kyung-ot nagyon sok sorozatban láttam már és sehol sem okozott csalódást. :D

Chae Young Shin/Oh Ji An
Bocsánatot kérek először is a rossz dolgok miatt, amit most fogok írni. Remélem egy rajongóját sem bántom meg vele. Szóval az Iq-ja volt körülbelül 1, lehet, hogy ez átment a végére már -1-be. Az elején még rendben is volt, hogy bugyuta, semmi felelősséggel. Gondoltam majd lesz egy kisebb személyiség fejlődése is, de ez csak visszafelé történt meg. Mindenki azt mondta róla, hogy milyen kis vidám lány, de ennyiszer sírni színésznőt csak Park Shin Hye-t láttam, mert az ő szerepei ebből állnak. 
SPOILER
Akkor akadtam ki rajta a legjobban először, mikor Moon Ho elmondta neki, hogy ki az anyja...erre ő "Most mit akarsz ezzel mondani. Én nem értem." Nem is tudom, mit akarhatott mondani. Aztán mikor átnézte a Moon Ho-tól kapott papírokat és meglátta, hogy Jung Ho apja ölte meg az ő apját...és persze ő egyből elhitte. Meg elhúzódott a fiútól, holott szerette, de minden újabb akadálynál szó nélkül mindent elhitt róla...még olyat is, amit Moon Shik mondott. Aztán persze egy pillanat múlva már rohant is utána. Aztán meglátta a karjaiban a halott ex-zsaruval és egyből azt gondolta, hogy ő ölte meg. Őszintén jelentkezzen az, aki szeretne egy olyan emberrel együtt lenni, aki minden rosszat elhisz róla! Mert én nem vágyom ilyenre...konkrétan az első alkalom után azt mondtam volna a csajnak, hogy "Pápá!" Számomra olyan mértékben tönkretette a sorozat élvezhetőségét, hogy semmiképpen sem nézném meg újra. Soha. Sokkal jobb lett volna romantikus szál nélkül ez a sorozat és Seo Jung Ho lett volna az elveszett gyerek!!
SPOILER VÉGE

Zene
A sorozat alatt azt hiszem két számot nyomattak végig, az egyik, amelyiket minden romantikus jelenethez benyomtak, amit angolul énekeltek, szerintem egyáltalán nem illett a sorozathoz. A másiknak még a dallama sem maradt meg.

Történet: 10/4
Szereplők: 10/6 (Ji Chang Wook miatt!)
Zene: 0
Színészek: 10/7

8 megjegyzés:

  1. Szia!

    A te oldalad is tetszik. Ahogyan írtam máshol is, több doramákkal foglalkozó oldalt is felkerestem, hogy összehasonlítsam, melyik sorozatról kinek mi a véleménye. Mindig így járok el egyébként.

    S eddig Te vagy az első, velem együtt, akinek ugyanaz a véleménye a filmről, mint nekem. Még nem fejeztem be a sorozatot, hátra van pár rész. De már az első résztől kezdve nem bírtam a főhősnő karakterét, s igen, egyet kell értenem veled, számomra is élvezhetetlenné tette főleg miatta a sorozatot, és valóban jobban jártunk volna, ha Healer nő nélkül marad inkább. Míg a City Hunter végig kitartott a munkája és a küldetése mellett, addig a Healernek - az első részt leszámítva - csak a nő védelme és hogy kiderítse ki az apja gyilkosa lett a munkája. 19 részen keresztül ez már túlzás, s ezt úgy mondom, ismétlem, hogy néhány rész nekem még hátra van.

    Én is azon a véleményem vagyok, hogy a színész és egyben a karakter mellé nem ez a színésznő és karakter illett volna. Én már csak azért sem örültem a színésznő választásnak, mert ugyanaz volt, aki a City Hunterben, s ez számomra olyan volt, mintha azt üzenték volna vele: "Na, Park Mi-Young, amit nem hoztál ki magadból a City Hunter-ben, azt hozd ki a Healer-ben." Vagy egy másik színésznő/karakter kellett volna, vagy színésznő s szerelem nélkül kellett volna elkészíteni a filmet, mert úgy élvezhetőbb lett volna.
    Így a szerelmük számomra egy frusztráló tény volt, nem illett a történetbe.

    Kedvencek a sorozatban, hogy pozitívat is írjak: Ahjumma, Kim Mon Ho (mert képes fejlődni, remélem ez a maradék részekben is így marad), s bármily meglepő a kettős ügynöke, nem tudom hogy hívják, akit Kim Mon Shik kémkedéssel bízott meg :) Néha összezavarodok a nevek sokaságában.

    Úgyhogy köszönöm, s örülök, hogy rajtam kívül vannak még, akik nem ájulnak el egy új sorozattól csak azért, mert a többség igen :)

    További kellemes napot és jó munkát!

    Üdv,
    egy Gondolkodó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm Neked, hogy találkozhattam olyannal, aki ugyanúgy gondolkodik, mint én. Köszönöm Neked! Tényleg remek tudni, hogy nem vagyok egyedül a problémáimmal. :) Azért remélem Ji Chang Wook következő sorozata jobb lesz ennél, mert az Empress Ki-ben viszont szerintem fergetegesen jól játszott! :D

      Törlés
    2. A sok pozitív vélemény mellett jó volt ráakadni az oldaladra. Olyan volt, míg nem találtalak meg, mintha bennem működne valami rosszul. Még van öt rész, de se a szenvedélyes szerelemmel nem találkoztam eddig, se a női karaktert nem kedveltem meg. S ahogy olvastam a véleményed, lehet nem is fogom :) Nagyon elrontották a bele nem illő 'szerelemmel' (?). Üdv (^.^)

      Törlés
    3. Yoroshiku! :)

      Befejeztem. Végre! Hát... Se eleje, se vége. A szerelmi történet nem volt oda illő, a Healer-ből egy papucsbarát lett, aki sorra hozta a rosszabbnál rosszabb döntéseket. Nyálas romantikus szöveg, arról már nem beszélve, hogy két enyhén akció jelenetnek mondható jelenet közé berakják az együttlétüket. Nem értettem, ezzel akarták rekonstruálni azt a szenvedélyes szerelmet. Egy szóval: csalódás az egész sorozat.

      Túl sokat akartak, s végül nagy össze-visszaság lett. Szerintem sokan a főszereplő férfi miatt ítélik jónak ezt a sorozatot. Számomra nézhetetlen.

      Oké, köszönöm, hogy elolvastál :)

      Jó éjszakát Neked!
      Üdv.

      Törlés
  2. Sziasztok!Nagyon kiváncsi lettem erre a sorozatra.Nem tudja valaki,honnan tudnám letölteni az utolsó rész magyar feliratát?Mert sajnos csak a többit találtam meg.Előre is köszönöm a segítséget!Szép napot mindenkinek!Üdv.Évi

    VálaszTörlés
  3. Szisztok!Az előző kérés már tárgytalan.Köszönöm,már megkaptam.Szép napot Mindenkinek!Évi

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok, szeretnem kerdezni hogy hol talaltad meg az utolso resz magyar feliratat?? El tudnad kuldeni nagyon szuksegem lenne ra! Koszi :)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Nagyon tetszik az oldal! A Healer utolsó részének magyar felirata engem is érdekelne. Tudnátok segíteni? Köszönöm! :)

    VálaszTörlés