2015. január 27., kedd

My lovely girl

Műfaj: Romantikus, zenés
Részek száma: 16
Vetítés éve: 2014

Ismertető: Hyun Wook a Vezérigazgatója egy tehetségkutató cégnek, ahol fiatal tehetségeket képeznek. Ő egyben egy zseniális dalszerző-producer is, aki első ránézésre hidegnek és közömbösnek tűnik, de legbelül érzékeny és jószívű. Hyun Wook élete során csak nagy nehézségek árán tudta elengedni az ex barátnőjét, aki meghalt egy autóbalesetben, aminek első kézből volt a szemtanúja. Se Na (az ex barátnője húga) felköltözik Szöulba, hogy megvalósítsa dalszerző karrierjét és találkozik Hyun Wook-al, aki segíthet neki elérni az álmait, közben pedig a gyógyító hatású zenének köszönhetően egymásba szeretnek!

Vélemény
Ez nem az első idei sorozat, melyet nagyon vártam és amennyire vártam, akkora csalódás volt. Még az első pár rész egész jó volt, de ahogy haladt a történet úgy hanyatlott a történet is. Minden egyes pillanatban az idegeimen ugráltak a szereplők. Főleg Se Na, akinek olyannyira elmentek a végére otthonról, hogy még logikusan sem volt képes gondolkozni és nevetségesen sokszor akart elköltözni, majd mégsem, zenét szerzett majd mégsem. A sorozat elvileg zenés sorozatnak készült, ez sajnos valahol az első dal megkomponálása után elfelejtődött. A sorozatban három értelmes szereplő volt, Hyun Wook, Bae Sung Jin és Dal Bongi. Három szóval tudnám jellemezni a sorozatot: borzasztó, antiérzelmes, giccsparádé. Azt hiszem, jobb lett volna, ha jobban átgondolják a szereposztást és a zenei részét a sorozatnak, és akkor még egy viszonylag jó sorozatot kaphattunk volna, de így...Sajnos jó szívvel nem tudom senkinek sem ajánlani ezt a sorozatot, csak saját felelősségre nézze meg mindenki!! Én szóltam!

Szereplők
Hyun Wook és DalBong. Az első résznél, mikor meghalt a barátnője, még csak be sem könnyezett a szemem, de amikor DalBong-ról kiderült, hogy rákos...na ott már potyogtak a könnyeim. (Talán mert a kutyákat többre tartom sok embernél!)
Ez a kutyus nagyon édes volt, ő volt az igazi nagy kedvencem a sorozatban, mikor meghalt olyan volt, mintha a szívemet tépték volna ki. Hyun Wook érthetően viselkedett, nagyon bele tudtam élni magam a helyzetébe. Rain jól játszotta a karaktert, bár szerintem nem illett hozzá ez a szerep mégis ő volt az egyik legjobb karakter a sorozatban.

Se Na ebben az egy részben nézett ki jól. A fru-fruja borzasztó volt, nem is értem, miért vágtak neki fru-furt, mert van kb 3 szál haja. Legalábbis nagyon hülyén állt neki. A karaktere borzasztó volt...talán háromszor láttam mosolyt az arcán a 16 rész alatt, igazából ha egy robot játszotta volna el, akkor is több érzelmet mutatott volna. Az F(x)-esKrystal túlságosan kezdő volt erre a szerepre, nem állt jól neki ez a karakter, én a Girls generation-ös Yoona-t vagy a MissA-s SuJi-t jobban el tudtam volna képzelni a helyére. Vagy kezdő színészekkel kellett volna társítani és akkor nem tűnt volna fel az, hogy tehetségtelen.

Shi Woo karaktere számomra olyan semmilyen volt, sokszor úgy éreztem, hogy egy nagyra nőtt kölyök hisztizik a kedvenc játéka után. Nem fogott meg, a Master's sun-ban szerintem sokkal jobban szerepelt, bár ott nem volt ennyi szerepe.L-t jó színésznek tartom, de most már kaphatna egy kicsit érettebb szerepet is.

Zene
Egyetlen szám volt, ami tetszett a sorozatban és az Kim Tae Woo - Only You című dala volt.

Történet: 10/2
Szereplők: 10/4
Színészek: 10/5
Zene: 10/2

MAGYAR FELIRAT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése