2015. május 25., hétfő

Feldarabolt videók egyesítése

Mivel próbálok mindenben segíteni, hogy a fordításaim eljussanak hozzátok is, így kérésre felraktam az összes filmet, amit fordítottam és a drama specialokat is feldarabolva az oldalamra. Sokan nem ismerik vagy nem tudják, hogyan egyesítsék a feldarabolt videó fájlokat, így most ehhez szeretnék segítséget nyújtani.



1.lépés
Töltsük le a PROGRAMOT (64bit-es) amit használni szoktam. Persze vannak más programok is ehhez, de számomra ez a legegyszerűbb, így ezt írom le!

2.lépés
Miután telepítettük a programot, megnyitjuk azt, ekkor felugrik egy ablak, hogy ez csak egy demó (próba) verzió, ezzel ne törődjünk, csak kattintsunk rá arra a gombra, amit kiír az alsó részben.

(Az alábbi képen például az 1-es gombot kéri, így kattintsunk az 1-esre)


3.lépés
Keressük meg azt a mappát, amiben a feldarabolt film található.
Például: nekem itt található a feldarabolt film: e:\új mappa (2)\


4.lépés
A feldarabolt film első darabjára kattintsunk rá az egerünk jobb oldali gombjával. Ekkor az a darab pirosra változik.


5.lépés
Ezt követően nyissuk meg a programban, fent a Fájl menüpontot, azon belül pedig válasszuk ki a Fájlegyesítés-t.

6.lépés
Ekkor a felugró ablakba írjuk be a pontos helyét a filmnek, nagyon fontos, hogy PONTOSAN ugyanazt a helyet kell megadni, ahol a filmdarabok vannak!! (ahogy fentebb leírtam a 3. lépésnél.) És nyomjunk rá az "oké"-ra. Ennyivel el is készültünk a videó egyesítéssel.

Szerencsére nem egy bonyolult programmal van dolgunk. Remélem segítségetekre lehettem eme újabb hasznos információval.
Ui.: Ha nem jelenití meg videóként az egyesített fájl-t, akkor annyi a dolgotok vele, hogy kétszer rákattintotok, a két válaszható opcióból katt a kiválasztom a telepített alkalmazásaimból, és ott pedig arra kattintsatok, amelyik lejátszót használjátok a gépen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése