2015. március 5., csütörtök

Innocent Love

Vetítés éve: 2008
Műfaj: Romantikus, dráma
Ismertető: Egy sorozat szeretetről, szerelemről, barátságról, elfojtott érzelmekről és indulatokról. Egy fiatal lány, akit kemény sorsa ellenére sem tört meg az élet, a lány bátyja, akit kivetett magából a társadalom, egy zongorista, aki csak kómában lévő kedvesének él, a barátai, akik ezt már nézni sem bírják, és egy szenzációhajhász riporter, aki megpróbálja felgöngyölíteni a sorozatot átszövő bűntényt.

Vélemény
Egy rendkívül megható és megrendítő japán sorozat az igazi szeretetről, a családról és a hűségről. Kanon Akiyama 19 évesen egyedül áll a világban, mert szülei 6 évvel korábban meghaltak karácsony éjjelén, a bátyját pedig lecsukták a szüleik meggyilkolásáért. Gyakran meglátogatja őt a börtönben, mert ő végig hisz benne, hogy a testvére ártatlan. Minden munkahelyéről elküldik, mikor kiderül, hogy ki is ő, egy "szülő gyilkos". Az albérleteivel hasonlóan jár. Nincsenek barátai emiatt, s habár rendkívül magányos, és jószívű, mégsem adja fel az életét. Mindent megpróbál, hogy életben maradjon. Egyik munkája során, amikor házaknál takarít, megismerkedik Junya-val, aki életében először kedves vele, s ettől a pillanattól a lány mindent megtesz a fiú boldogságáért. De a fiú is súlyos terhet cipel, otthon ápolja menyasszonyát, aki egy nappal az esküvő előtt öngyilkosságot követett el, s immáron 3 éve éber-kómában van. A fiú barátai nem bírják nézni ezt, s a maguk módján próbálnak ezen változtatni. Amikor már úgy tűnik, hogy Kanon-nak végre boldog az élete, felbukkan egy újságíró, aki ki akarja deríteni, hogy mi is történt valójában a múltban, mert szerinte Kanon nem véletlenül nem emlékszik a szüleivel töltött utolsó évre. Minden részben fordulatokra számítsatok, és végül a borzasztó igazságra, amely mindez mögött rejtőzik. A sorozat folyamán kicsit úgy éreztem, hogy mindegyikük egy kicsit őrült, a maga terhe miatt, és a végére már nem tudtam, hogy melyikük a legszánnivalóbb, de talán a befejezése után azt mondanám, hogy Subarut sajnálom a legjobban. A végtelen szeretet, amely belengi a sorozatot elvarázsol. Sokat sírtam rajta, gyönyörű történet. Én imádtam, és még sokszor fogom megnézni úgy érzem. Mindenkinek meleg szívvel ajánlom, aki nem egy rózsaszín vattacukros szerelmi történetre vágyik!

Szereplők
Kanon
Szegény lány életében két kedves szót nem kapott, csupán a bátyjától, nagyon különleges kettejük kapcsolata, hiszen a bátyja mindent megtenne az ő boldogságáért. És azért, hogy megvédje őt. És olyan jó volt látni, hogy sosem adta fel, mindig ment tovább az útján, rendkívüli lány volt a sorozatban. A színésznőt, Horikita Maki-t több sorozatban láttam már (Nobuta wa produce, Kurosagi) és sehol nem okozott csalódást, remek színésznőnek tartom őt és nem mellesleg, gyönyörű.

Junya
Példát vehetnének róla az emberek, a hűségéről mindenképp. Nagyon jószívű volt végig, egyszer sem fordult el Kanon-tól, s végül meg is szerette őt. Becsületes volt, s megbocsátó a barátai irányában. És gyönyörűen zongorázott. Kitagawa Yujin-t megkedveltem ebben a sorozatban, sajnos nem találtam más sorozatát, ami kár, mert jól játszott ebben.

Subaru
Junya legjobb barátja. Bármit megtenne Junya boldogságáért, bár a módszere nem mindig helyes. Őt sajnáltam leginkább a sorozat alatt, mert talán ő az egyetlen, aki nem tudott megszabadulni a mellkasát nyomó súlytól. A színész, Narimiya Hiroki-t ebben láttam először, de ilyen csodálatos arrcal és színészi tehetséggel biztosan nézek még tőle valamit...mondjuk olyat, amiben főszereplő. :D

Yoji
A bátyus. Nagyon kedveltem benne, minden tette ellenére, először nem értettem őt, de a mű végére ő lett az egyik kedvencem a sorozatban. Borzasztóan sajnáltam őt, azért, amilyen élet jutott neki, de végül azt hiszem megtalálta önmagát és jobbá változott, mint amilyen előtte volt. Fukushi Seiji-t is ebben láttam először, de nagyon megkedveltem a játékát.

Akit még megemlítenék, a pszichopata lány, aki a lelkész lánya volt, ki nem állhattam, borzasztóan önzőn és őrülten viselkedett egész végig a sorozatban. Valamint az újságíró, akit először ki nem állhattam, de mikor elmesélt dolgokat a múltjából megszántam szegényt, és a legvégén meg is kedveltem.

Zene
Az elején lévő zene egyszerűen csodálatosan keserédes. Boldogságot és szomorúságot sugároz magából. Eternally a szám címe, hallgassátok meg ti is :D Valamint az egész sorozat soundtrack-je csodálatos!

Történet: 10/9
Szereplők: 10/9
Zene: 10/10
Színészek: 10/8

MAGYAR FELIRAT

1 megjegyzés: