2015. január 27., kedd

Witch's Romance - Boszorkány románc

Műfaj: Romantikus, vígjáték.
Részek: 16

Ismertető: A sorozat egy romantikus komédia egy fiatalabb férfi, Dong Ha és egy idősebb nő, Ji Yeon kapcsolatáról. Ji Yeon, aki sikeres újságíró, Boszorkány gúnynévvel illetik őt mindenkin átgázoló személyisége miatt. Nehezen nyílik meg másoknak, mióta szerelme elhagyta őt se szó se beszéd az esküvő előtt. Dong Ha otthagyta iskoláját és minden munkát elvállal, hogy támogassa azt a szeretetotthon, ahol halott szerelme édesanyja él. A két ember először egy Ji Yeon által tönkretett másodállás alkalmával találkozik, majd egy csókkal végződő Ji Yeon ellen irányuló lejáratás során, s innentől ha akarják, ha nem, a végzet állandóan egymáshoz sodorja őket. És ki hogy birkózik meg a 14 év korkülönbséggel? Nézzétek meg és megtudjátok. ^-^


Vélemény
Az eslő pár részben megismerhetjük főszereplőinket, megtudhatjuk ki hogyan érez jelenlegi állapotában és van egy sor párbeszéd, cselekmény, amin nagyon jókat lehet nevetni. A nő helyébe szerintem mindannyian bele tudjuk képzelni magunkat, milyen érzés lehet, ha csak úgy lelépne a vőlegényünk és már 6 éve nem tudnánk róla semmit. És a fiú is jól játsza a szerepét, érezni a fájdalmát, amit az elveszett szerelme iránt érez. Gyorsan belecsapnak a lecsóba kedves szereplőink, mert már az első rész csókkal záródik, amit nem igazán szokhattunk meg a koreai sorozatoknál, de persze nem ellenkeztem, hogy jaj, ne csináljátok, hiszen felüdülés volt látni ilyen hamar a dolgok alakulását. A nő karaktere nagyon tetszett, nem az a tipikus dorama szereplő, aki még arra is képtelen, hogy egyedül levegőt vegyen. De majd a szereplőknél erre kitérek még. Fantasztikusan jó volt a sorozat a 8. részig, szépen alakult kettejük kapcsolata, nem volt elkapkodva, voltak nagyon szívdobogtató részek, például a második részben Ji Yeon részeg szokásai...na ilyet sem sűrűn látni sorozatokban. DE a 8. résztől a 12-ig majdnem mindent tönkretettek, leginkább Ji Yeon-nal kapcsolatban. Visszahozták a vőlegényét, kiderültek dolgok és hipp-hopp visszatért hozzá Ji Yeon. Mintha mi sem történt volna, bár a csávó nem volt hibás, de azért csak úgy elfelejtette Ji Yeon, hogy attól függetlenül hol volt 6 évig a pasi?????? Mert ha én annyira szeretek valakit, akkor nem várok 6 évet, hogy felkeressem. De mindegy, felejtsük el neki. Ji Yeon személyisége amúgy is eltűnt, ő csak egy kellék lett a pasi oldalán. És olyan szinten lecsökkent az értelmiségi szintje, hogy egy újszülött gyereknek is több esze lett nála. De komolyan. Majd aki megnézi rájön...de a 12.résztől kezdett felfelé ívelni a jókedvem, kezdték helyrehozni azt a pár részes hibát, olyannyira, hogy a végére meg is bocsátottam a rendezőnek miatta.

Szereplők
Ji Yeon személyisége mint fentebb említettem felüdülés volt a sok tesze-tosza főhősnő után, reméltem is az elején, hogy nem rontják el a végére, hát a közepére sikerült is nekik. Teljesen elvesztette önmagát, nem jött rá arra mit is érez valójában, az iq-ja lecsökkent egy zöldszemes-ostoros színtjére...és még sorolhatnám. De a végére sikerült visszahozniuk, olyannyira, hogy el is felejtettem, hogy mennyire irritált a sorozat közepén. :D

Dong Ha elnyerte nálam az egyik helyet a kedvenceim dogobóján, a színész Park Seo Joon amellett, hogy tehetséges rendkívül jóképű is szerintem. ^-^
A karaktere nagyon jóra sikerült, nagyon sajnáltam őt a sorozat közepén, mert nem ezt érdemelte volna, amit kapott és abszolút megértettem a viselkedését. Én is ugyanígy reagáltam volna le a dolgokat, mint ő. És egyébként ahogy csókol...na ő nem a szájrapuszis dolgokat produkálta a sorozat alatt...^-^

A többi szereplő közül kiemelném még nagy kedvenceimet, Spenótot, aki Dong Ha legjobb barátja és eszméletlen figura, a dumáin és az effekteken, amiket a pofavágásai alá bevágtak telitalálatok lettek, néha majd leestem a székről a nevetéstől. Valamint Ji Yeon egyetlen barátnője és annak férje. Ők is üde színfoltok voltak az "egyfolytában romantikázunk" szerepükkel. A kollegák is rendben voltak, Ji Yeon anyja szintén remek szerepet kapott...ahogy megkörnyékezte Ji Yeon főnökét...az ő kapcsolatuk volt még egy aranyos dolog a sorozat folyamán és a tanulsága: "Sosincs késő, hogy rád találjon a szerelem!!"

Zene
A sorozat zenéi közül hármat tudnék kiemelni, ezekből első a főszereplő Park Seo Joon (Dong Ha) által énekelt romantikus dal, ami belopta magát a szívembe. a dal címe Come into my heart vagyis lépj be a szívembe és ezzel mindent elmondtam. A másik szám egy elég pörgős szám, amire Ji Yeon táncol is a sorozat folyamán, méghozzá Spica - Witch's diary című száma, ami egy vidám kis dalocska. A harmadik a romantikus jeleneteknél volt hallható, Jung Joon Il - I'm sorry vagyis sajnálom című száma.

A végére tartogattam a legjobbat, vagyis a kedvenc csókjaimat, ami igazából az összes csók volt, itt van pár kép, amik szerintem eszméletlenek! Itt egy videó a második részből, EZT mindenképp látni akarjátok!

Csókok
 
 

Történet: 10/8
Szereplők:10/8
Zene: 10/8
Színészek: 10/9

MAGYAR FELIRAT

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon tetszik ez a sorozat, de nem tudom hol megnézni! Tudnál nekem ebben segíteni? Te hol láttad? (Vikin-n nem tudom, se ott ahol te linkelted be.)
    Előre is köszi a segítséget!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Szeretném a feliratot letölteni, de az Ázsia Ékkövei nem enged. Inne pedig oda irányít. Kaphatnék egy letölthetőséget? Köszönettel.

    VálaszTörlés