2015. január 27., kedd

Windstruck - A szél szerelmesei

Megjelenése: 2004
Műfaj: Vígjáték, dráma
Hossza:123 perc

Ismertető: Kyung Jin Yeo (Gianna Jun) lelkes, munkáját elrettentő komolysággal végző rendőrtiszt. Myung Woo (Jang Hyuk) a szimpatikus, tisztelettudó tanár, némi félreértés miatt áldozatul esik Kyung Jin bűnüldözési mániájának. Mégis összebarátkoznak, és ahogy az lenni szokott: egymásba szeretnek. Kezd kialakulni közös életük, azonban egy váratlan tragédia tönkretesz mindent... 

Vélemény
Mikor elkezdtem nézni egy könnyű kis történetre számítottam az eleje alapján. A lány enyhén szólva megszállottan üldöz minden olyan egyént, aki nem tiszteli a törvényt és veszélyt nem ismerve dacol a bűnözőkkel. De senkit ne csapjon be a kezdés, mert ez is egy tipikusan koreai film, amikor az ártatlan nézőnek egy pillanat alatt kitépik a szívét, és huss, elfutnak vele. Nagyon szép történet kerekedett ki a végére, belopta magát a szívembe. Mindenki nézze meg, mert mindenképpen érdemes. További véleményt nem írhatok, mert sok "poént" lőnék le vele!

Szereplők
Gianna Jun akit a My love from another star-ból mindenkinek ismerős lehet (ha nem akkor sürgősen nézd meg!) és itt is elképesztően jól alakítja dacos, önfejű igazságosztónkat. A tragédia után nagyon együtt tudtam érezni a szerepével, kicsit össze is törte a szívem.
Jang Hyuk-kal először találkoztam színészként, de megkedveltem a játékát, biztosan nézek még vele ezt követően is sorozatot, vagy filmet.

Zene
Több szám szám is volt benne, de kettőt tudnék kiemelni, Reunion Theme és Mc sniper - BK Love című száma. Mindkettő nagyon illett a film hangulatához.

Kedvenc idézetek
"Előző életemben biztosan szél voltam. Szeretnék olyan szabad lenni, mint a szél. Amikor fúj a szél, gondold azt, hogy én vagyok veled, jó? -Rendben. Te pedig gondold azt, hogy én vagyok."

"A herceg és a hercegnőnél nem volt boldogabb ember. De azután egy háború miatt a hercegnek el kellett mennie. A herceg megígérte, hogy mindenképpen visszajön. De az évek teltek és a herceg nem jött vissza. A hercegnő minden nap várta a herceg visszatértét. Mivel a hercegnő még mindig szép volt, az alattvalói kérték, hogy újra menjen férjhez. De ő hitt a hercege visszatérésében, ezért mindig nemet mondott. Sok év után azonban beadta a derekát és megfogadta, hogy újra férjhez megy ahhoz, aki tudja, hogyan tett ő esküt. Egyszer csak egy koszos koldus jött a palotába. Nem akarták beengedni, de a hercegnő magához hívatta, mondván, hogy mindenki megérdemel egy esélyt. A koldus az elveszett herceg volt. De valójában a herceget megölték hazafelé az úton. És csak a lelke tért haza a halála utáni 49. napon, mivel megígérte a hercegnőnek, hogy visszatér. Ezért ígéretéhez híven, a 49. napon szellemként eljött a hercegnőhöz. A hercegnő megtalálta a halott herceg testét és utána halt. Most már tudod, hogy mit jelent az ujj pecsét?" 


Történet: 10/8 
Szereplők: 10/9 
Zene: 10/8 
Színészek: 10/9

MAGYAR FELIRAT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése