2015. január 27., kedd

Twenty years old

Műfaj: Romantikus
Részek száma: 4

Ismertető: Kim Hye Rim egy bolondos fiatal lány, aki gyakran merül el a saját fantáziájában, és akinek az első számú célkitűzése az, hogy belecsöppenhessen végre az első igazi románcába. Azonban, ahogy az lenni szokott, nem minden az, aminek látszik, s a Kim Tae Woo meghódítását célzó boldog készülődés eredménye sok-sok könny, és féktelen zabálás lesz. A zsíros hajú, kinyúlt pólós sebnyalogatásnak barátnője vet véget, aki nagy nehezen elcitálja otthonról... Az otthonról elráncigált Hye Rim végül szembetalálja magát valakivel, akit évek óta nem látott, és aki bár különösen fontos volt számára, egy váratlan hiba miatt elszakadt tőle. Vajon beérnek Kim Hye Rim reményei, s megtalálja a párját húszévesen?


Vélemény
Egy könnyű kis sorozat, igazán csajos megközelítésből, mégpedig arról, milyen is lehet egy idol-lal járni a legnagyobb titokban. Egy vidám, kissé szomorkás szerelem története. Mindenkinek ajánlom, aki szereti a romantikus történeteket, bár én igazán sajnálom, hogy csupán négy részben csinálták meg, szívesen elnézegettem volna még egy pár részen keresztül őket, persze főleg inkább a srácot. És vajon boldog vége lesz a történetnek?^-^ Trailer

Szereplők
A főszereplő srácunk nem más, mint Lee Ki Kwang a Beast együttesből, aki önmagát alakítja ebben a négy részben. Elképesztően jóképű és nem kell mondanom, hogy az a száj...khm. Szóval egy nagyon aranyos karakter a sorozatban, aki megy a saját feje után, és megszerzi amit akar. És gyönyörű hanggal énekel.

A főszereplőnk pedig egy kezdő színésznő, Lee Da In, aki szintén remekül alakított eme szösszenetben. Hál istennek nem volt túl önállótlan, mint általában a főszereplő hölgyemények.

Zene
Egy szám tetszett nagyon a 4 részben, mégpedig a Beast együttes On rainy days című száma, melyet itt Ki Kwang egyedül énekelt...és a szám.


A csókot szuperek voltak, íme néhány bizonyíték:

 

Idézetek
"Ahogy megláttam ennek a srácnak a régi szép időket idéző ragyogó mosolyát... a könnyeim egyszer csak előtörtek."

"Azt hittem, hogy lelépett a srác, de nevetségesen boldog voltam, amikor hirtelen ismét a közelemben volt."

"Amire rájöttem a szerelemmel kapcsolatban...az az, hogy nem tudsz valakit csak a szerelmeddel boldoggá tenni. Van úgy néha, hogy az embernek az elválást kell választania, hogy a másiknak a legjobbat adhassa."

"Nem sok maradt számomra, de legalább minden visszakerült az eredeti helyére. De valamilyen okból, nekem...még most is fáj."

És a dalszöveg a sorozatból, amit fentebb belinkeltem már:
"Amikor a világ sötétségbe borul, és halkan szemerkélni kezd az eső, minden elcsendesedik. Azt hiszem, most már vége. Rájöttem, hogy mindez még csak nem is létezik. Most már tudom az igazat. A büszkeségem nem engedte, hogy visszatartsalak téged. És ez az, amit már kicsit megbántam. Esős napokon, visszatérsz és rám találsz, kínozva engem egész éjszakákon át. Amikor az eső szemerkélése eláll, lassan követsz majd, s megállítasz..."


Történet: 10/8
Szereplők: 10/8
Színészek: 10/9
Zene: 10/10

MAGYAR FELIRAT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése