2015. január 27., kedd

The three musketeers - Első évad

Műfaj: Akció,Melodráma,Romantikus,Történelmi jellegű
Részek száma: 12
Vetítés éve: 2014

Ismertető: A sorozat a Joseon dinasztia korszakát foglalja magába. Park Dal Hyang Hanyang-ba indul, hogy letegye a katonasági szolgálati vizsgáját. Azonban már az odaútja sem volt felhőtlen, és az ottlétének első napján, a vizsga előtti napon máris kisebb-nagyobb bajba keveredik. Megismerkedik három titokzatos férfival, akik a Három Muskétásként mutatkoznak be. Itt azonban nincs vége négyük közös történetének, később kiderül, hogy az egyik "Muskétás" nem is akárki, és Dal Hyang-nak más sokkoló valósággal is szembe kell néznie.

Vélemény
Egy szóval tudom leírni a véleményemet: IMÁDOM!!! A sorozat fergeteges volt, Dal Hyang egyből belopta magát a szívembe, már a történet elején, ahogy a "három testőr" is. Nagyon jó szereplőket választottak a karakterekhez. Nagyon jókat nevettem a történetek folyamán és volt, hogy majdnem tövig rágtam a körmömet az izgalmak közepette. Először sajnáltam Dal Hyang-ot, hogy a lány milyen gyorsan túltette magát rajta és hozzáment a koronaherceghez, de később nagyon megszerettem a párosukat. És nagyon szurkoltam is nekik, bár azért a koronaherceg néha tényleg nagyon paraszt volt, én lehet, hogy már világgá mentem volna a koronahercegnő helyében. A királyt kimondottan utáltam, egy jellemtelen, gerinctelen senki volt, de sajnos kell minden sorozatba egy ilyen. De ettől függetlenül nagyon nagy kedvencem lett a sorozat és alig várom, hogy végre megtudjam, mikor vetítik a következő évadot!! (jelenleg nem biztos, hogy lesz második évad!)

Szereplők
Dal Hyang
Nagy reményekkel indult útnak otthonról, és már az útja is elég kalandos volt, de ezek semmik voltak a még rá váró kalandokat tekintve. Egy nagyon talpra esett, de néha kicsit makacs személy ő, aki nagy örömömre rátalált a három testőrre. Jung Yong Hwa egyébként is nagy kedvencem volt eddig is, de itt már bebetonozta magát a minden sorozatát látni akarom parcellámba. :D

A koronaherceg és hercegnő. Az idei sorozatok közül ők lettek a kedvenc párosom. Nagyon aranyosak voltak együtt, főleg, mikor már elkezdődtek kialakulni az érzelmeik egymás iránt, olyanok voltak, mint a kisgyerekek. De imádnivalóak voltak. A koronaherceg határozott volt, okos és tudta, hogy mi lenne a helyes és annak irányába haladt. A hercegnő kicsit érzelmesebb volt, de bele tudtam képzelni magam a helyébe. Lee Jin Wook a top 10 színészemben benne van, ezért miatta mindenképp meg akartam nézni, és hál istenek nem csalódtam benne, Seo Hyun Jin-nel még nem találkoztam, de szimpatikus volt számomra a színésznő!


A szereplők közül még kiemelném a két testőrt, An Min Seo-t és Heo Seung Po-t, akik fergetegesek voltak, habár teljesen egymás ellentettjei, mégis jól kiegészítették egymást. És tetszett, hogy mennyire megszerették Dal Hyang-ot. Valamint Yong Gol Dae is belopta magát a szívembe, rögtön azután, hogy kiderült, nem akar semmi rosszat. A királyt mint mondtam, nagyon rühelltem, egy akaratgyenge valami volt a sorozat alatt, a legundorítóbb húzása az volt, hogy a sorozat végén lelépett az ellenség elől. Akit még ki nem állhattam, az Jo Mi Ryoung volt. Sokan sajnálták szegényt, de én nem voltam erre képes. Nem szerette ő soha a koronaherceget, csak a tekintélyét, a hatalmát, hogy ő nem volt egy senki. Nagyon unszimpatikus kis l.tyó volt számomra. Bocsánat a csúnya szóért! 

Zene
Két szám tetszett a sorozatból, az egyik Youme - Like flowers blooming című száma volt, a másik NOXX ft. DinDin - All for one című száma volt, ami nagyon a fülembe mászott a sorozat végére.

Történet: 10/9
Szereplők: 10/9
Színészek: 10/10
Zene: 10/7

MAGYAR FELIRAT

2 megjegyzés:

  1. Szia! Olvastam, hogy korábban terveztek 2. évadot, de végül nem lett belőle semmi. Így is érdemes megnézni, le van zárva a vége?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igaz hogy nincs lezárva a vége és nem lett folytatás de ettől függetlenül érdemes megnézni mert nagyon nagyon jó sorozat. Magam részéről már többször megnéztem. Én bízom abban hogy egyszer előveszik majd és lesz folytatás.

      Törlés