2015. január 27., kedd

Surplus Princess - A kishableány

Műfaj: romantikus, vígjáték
Vetítés éve: 2014
Részek száma: 10 (16-ból redukálták le)

Ismertető: Egy hableányról szól, aki megpróbál emberré változni, hogy örökre azzal a férfival maradhasson, akit szeret. Ha Ni/Aileen (Jo Bo Ah) a víz alatti birodalom sellő hercegnője, mégis megszereti az emberek világát, mikor megment egy férfit és beleszeret. Ezért emberré változik és követi Kwon Shi-Kyung-ot (Song Jae Rim), hogy felfedje neki, ő mentette még és boldogan éljenek, míg meg nem halnak. De az élet nem ilyen egyszerű. Shi Kyung nem ismeri fel, sőt még ki is dobják a szórakozóhelyről. Ekkor siet segítségére Ahn Ma Nyo aki elviszi egy ideiglenes szálláshelyre, ahol 100 napig fog élni. Itt él Hyun Myung (On Joo Wan), An Hye Yeong, Do Ji Yong és Big is. Mind álláskeresők régóta. Hogyan szokik össze a kis csapat? És vajon Ha Ninak sikerül elérnie 100 nap alatt, hogy Shi Kyung beleszeressen és ő örökre ember maradhasson? Vagy mást szánt neki az élet?

Vélemény
Nagyon kíváncsi voltam erre a sorozatra, így megvártam, míg befejezik a fordítását, hogy egyben élvezhessem. Sajnos időközben lefaragtak belőle 6 részt, nem is értem miért, mert szerintem egy tökéletes sorozatot kaphattunk volna, de így sem lett annyira borzasztó a vége. A második részben már bele is csaptunk a lecsóba, amikor Ha Ni megérkezik a klubba, ahol Shi Kyung van éppen, meglátják egymást és beindítják a You who came from the stars-ból a zenét, minden lefagy körülöttük már a combomat csapkodtam a nevetéstől. És amikor megérkezik Ha Ni immáron emberként, megy a terminátor zenéje és őgy is érkezik meg abban a pózban, mint a terminátor. És a sorozatban majdnem végig ott vannak az ilyen jó poénok. Most itt be kell valljam, nekem mindkét fiú kedvencem volt, így mindegy volt, mi lesz a vége, de sokszor emlékeztetnem kellett magamat, hogy nem Rain játszik a sorozatban, mert a Hyun Myung-ot játszó színésznek kisértetiesen hasonló arca és mimikája van, mint Rain-nek. Sajnálom, hogy a srác még nem kapott eddig főszerepet. Érzelmileg nem volt számomra akkora élmény, mint lett volna 16 részesen szerintem, de azért bekerült a kedvenceim közé, főleg a Big (Park Tae Bak) és HyeYeong cuki kapcsolata miatt.

Szereplők
Ha Ni egyszerű teremtés volt, de igazán tűzről-pattant is heves vérmérséklettel. Harcolt azért, amit szeretett volna, bár a végére kiderült, hogy nem is olyan biztos benne, mit is akar igazán.

Hyun Myung a sorozat elején nagyon szánalmas figura volt, bár én kedveltem már itt is. (A színésszel találkoztam a My mighty princess című filmben és már ott kedvencem lett!) A "kedves" exét utáltam, megtudtam volna fojtani egy kanál vízben, és reméltem, hogy majd Ha Ni vígaszt jelenthet neki amennyiben őt választja.

Shi Kyung az elején kissé beképzeltnek tűnt, de mikor kiderült miért ilyen egyből megbocsátottam neki. Szimpatikus fiatalember benyomását kelti, bár amikor elfeledkezett HaNi-ról, akkor azért haragudtam rá. A színésszel találkoztam már a Moon embraces the sun-ban és az Inspiring generation-ban, mindkettőben jól játszott.

Kiemelném még azokat, akik kedvenceim voltak. Mint írtam fentebb, Big és Hye Yeong is kedvenc valamint még Ahn Ma Nyo volt fergeteges a sorozatban. :D

Történet: 10/6 (a 6 rész mínusz miatt)
Szereplők: 10/8
Zene: 0
Színészek: 10/9

MAGYAR FELIRAT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése