2015. január 27., kedd

One more step to the sea

Megjelenés dátuma: 2009
Műfaj: Dráma (???)
Hossza: 90 perc

Ismertető: Kim Won Woo, gyermekkora óta szenved egy ritka betegségben, az alvás-ébrenlét állapot szabályozásának képtelenségén alapuló narkolepsziában. Senki sem ismeri betegségének kiváltó okait, vagy gyógymódját. Napjait az ájulások, hirtelen álomba zuhanások, vagy épp az attól való félelem határozzák meg. Édesanyjával, és nagymamájával éldegél csendesen, s aggodalommal teli hétköznapjaikat Won Woo rossz iskolai eredményei, önhibáján kívüli botrányai tarkítják csak. Az egyhangú mindennapokat végül felforgatja Won Woo megváltozott viselkedése, az hogy élete ébren töltött perceit valóban meg akarja élni, s az a körülmény, hogy özvegy édesanyja életében újra beköszönteni látszik a szerelem...

Vélemény
Ismervén magamat sok rejtett érzelmet képes vagyok felfogni, átélni, megélni...de engem ez a film sehogyan sem tudott lekötni. Vagyis a lekötéssel nem is volt baj, csupán azt vettem észre, hogy egyszer csak vége van a filmnek és nem volt vége. Bumm...egyszer csak lehúzták a rolót. Ez volt az egyik olyan film számomra, amire sajnálom, hogy 90 percet elpazaroltam. Igazán még a szereplőket sem tudtam megismerni a film alatt, csupán a felszínüket kapargatták. Aki szereti a semmilyen végű filmeket, az nyugodtan nézze meg, számomra nem maradt maradandó élmény.

Történet: 10/2
Szereplők: 10/2
Zene: 10/0
Színészek: 10/3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése