2015. január 27., kedd

Nine: 9 Times Time Travel

Műfaj: Fantasy, misztikus, romantikus.
Részek száma: 20
Vetítés éve: 2013

Ismertető: A történet főszereplőjének, Park Sun Woo-nak bátyja halála után birtokába kerül egy doboznyi különös füstölő, melyek segítségével varázslatos módon vissza tud utazni a 20 évvel ezelőtti múltba, ahol megpróbálja a családját ért tragédiákat megakadályozni, de cselekedeteinek a saját jelenjére nézve olyan következményei lesznek, melyekre soha nem gondolt volna...a végén sikerül megmentenie mindenkit akit szeret, vagy a kezdetektől csupán egy hiú ábránd után futott, és rájön, hogy a végzet ellen nem harcolhat?

Vélemény
Amikor leültem és elkezdtem nézni, nem számítottam ennyire jó sorozatra, de ha elkezded, egyszerűen nem bírod abbahagyni, míg be nem fejezed. Minden rész izgalmas, és még izgalmasabban záródik. De kezdjük az elején. Park Sun Woo híradósként dolgozik, s le akarja buktatni azt a nagy hatalmú férfit, aki szerinte az apja halálát okozta 20 évvel ezelőtt. Park Sun Woo nyomában mindig ott jár Joo Min Young, aki kollégájaként az első pillanattól szerelmes a srácba. Első útjukon Nepálba ajánlatot tesz a lánynak, hogy házasodjanak össze, de csak fél évre, amit a lány sehogyan sem ért. Mikor a lány másodjára Nepálba megy egy riportra, megjelenik Park Sun Woo is ott, de ő egy szomorú incidens miatt, a bátyja halála okán jött ide. Itt tudja meg Joo Min Young azt is, hogy Park Sun Woo halálos beteg és már csak fél éve van hátra. Itt döbben rá, miért ajánlott Park Sun Woo csupán egy fél éves házasságot neki. Ekkor indul be igazán az ő kapcsolatuk. És itt kapja meg a bátyja megmaradt holmijaiként a füstölőket, melyek egy teljesen más végzet felé sodorja majd őt. Többet nem írok, mert itt tényleg minden összefügg mindennel és nem tudnám úgy elmondani a történéseket, hogy ne lőjek le egy-két poént. Így inkább megtartom magamnak és nézzétek meg Ti, mennyire elképesztő ez a sorozat valójában! ^-^

Szereplők
Park Sun Woo nagyon üde színfoltja volt eme sorozatnak. Még nem láttam az őt játszó Lee Jin Wook-ot más sorozatban, de már tervben van a mostani sorozata a CNBlue-s Jung YongHwa-val a Three muskeeters. Azt kell mondjam, hogy végre egy értelmes férfi karakter, aki igazán tökös és ez a végére sem változik meg. Nagyon tisztelem benne, hogy mennyire szereti a bátyját, Min Young-ot és a legjobb barátját a sorozatban.

Joo Min Young nagyon édesen nyomult főhősünkre, azt hihettük volna, hogy nagyon éretlen és gyerekes, de helyén van a szíve és sokkal jobban szereti Park Sun Woo-t, mint ahogy ő azt gondolná.

Meg kell említeni még Park Sun Woo legjobb barátját Han Young Hoon-t, aki orvos és ő az első, akit Sun Woo beavat a füstölők titkába, nem is akárhogyan, de eszméletlen figura, és mindenben segíti Sun Woo-t, amiben csak tudja. Valamint Sun Woo bátyja Jung Woo, akit előszőr sajnáltam, majd később ki nem állhattam, de idővel rájövünk mit miért csinált.

Zene
Az összes zenéje gyönyörűre sikeredett, nagyon illik a sorozathoz. Hármat emelnék ki nagyon a zenék közül. Az első Kim Yeon Woo - Because it's You, amely minden rész végén elhangzik és a sorozat alatt is többször hallhatjuk. YooMi - Sob Story és Natthew - Oh, please .

Kedvenc csókok
 
 

Idézetek
"De a halálhoz közel kerülve minden kristály-tiszta lesz. Higgy a fantáziában, amiben szeretnél. Szeresd azt a nőt, akit szeretni akarsz." (Park Sun Woo) 

"Az összes füstölőt felhasználtam. A szerepem véget ért. Soha nem leszek képes visszamenni. Erre most jöttem rá. Most hogy ezt tudom, már nem bánt annyira, hogy meghalok. Nem érzem majd magam bűnösnek, hogy Istent játszottam. Csak Neki volt hatalma, nekem soha. Ezért még hálás is vagyok. Az embereknek, akik az életem részei voltak. Azoknak, akik ezt a sorsot választották. Hogy minden időben és mindegyik életben volt egy igaz barátom. Hálás vagyok érte. És...És Min Young..." (Park Sun Woo)

Történet: 10/10
Zene: 10/10
Szereplők: 10/10
Színészek: 10/10

MAGYAR FELIRAT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése