2015. január 27., kedd

I miss You - Hiányzol

Műfaj: Melodráma, romantikus.
Részek: 21
Vetítés éve: 2012

Ismertető: A 15 éves Lee Soo Yeon iskolai erőszak áldozata. Mivel édesapját halálraítélték gyilkosságért az iskolában bántják őt, mert egy gyilkos lánya. Idővel lesz egy szövetségese Han Jung Woo, akivel barátságuk egy idő után átcsap szerelembe. Később sajnos egy brutális baleset miatt elszakadnak egymástól, de Jung Woo egy percre sem feledi első szerelmét. Felnőttként találkoznak újra, mikor is Jung Woo rendőrként él, Soo Yeon pedig divattervező lett. Újbóli találkozásukból még ők sem tudják, milyen lavinát indítanak el, amely a múltból egészen jelenükig nyúlik el...túl tudják tenni magukat vajon a múlton és a mély sebeiken vagy az esélyük örökre elveszett?

Vélemény
Mint mondtam, ez volt életem első koreai sorozata, ami valljuk be aki látja, tudja, hogy nem egy egyszerű sorozat ez. Nagyon bonyolult cselekményszála van, ki kivel függ össze, ki, mit miért csinál. Ezért ezt nem is írom le. Én az első négy részt végigsírtam, bevallom őszintén, mert a fiatalkori színészek játéka és a történet teljesen magával ragadott és megszakadt a szívem értük. Soo Yeon-nak mennyit kellett szenvedni már élete során, holott még csak 15 éves, hogy Jung Woo mennyire magányos, hiába a luxus élet. Az első találkozásuk nagyon aranyosra sikeredett, a lány végre örült, hogy olyan ember talált, aki nem tudja, hogy az apja gyilkos és megérintette a reménysugár, mikor Jung Woo kedvesen bánt vele, még a sárga esernyőjét is odaadta neki, holott egy romhalmaz volt már szegény esernyő, de ez indította el a kapcsolatukat. Amikor Jung Woo rájött, ki is a lány először eltávolodott tőle, figyelmen kívül hagyta őt, és ekkor jött az első olyan mondat, amit később az idézetekbe le is írok majd. Kicsit megnyugodtam, mikor Soo Yeon elköltözött a rendőrhöz, aki tudta, hogy Soo Yeon apját ártatlanul ítélték el (na, ettől függetlenül egy állat volt, aki verte a családját, úgyhogy én nem sajnáltam!!) és aki mindig kedves volt vele, s itt végül Soo Yeon is megnyugodhatott, apja helyett apjaként szerette a lányt és ráadásként neki is volt egy vele egykorú lánya, akivel szépen lassan összebarátkoztak. Amikor Jung Woo is becsatlakozott hozzájuk egészen boldog lettem tőle, tényleg olyanok lettek, mint egy család. DE...aztán jött a szörnyűség, ami történt...és onnantól nem volt számomra megállás könnyek terén. Borzasztó dolgokon kellett átmenniük Jung Woo apja miatt és emiatt ki nem állhattam kedves apukát. A felnőtt színészek is jól játszottak, de kellett pár rész, mire megszoktam őket, főleg aki Lee Soo Yeon-t játszotta. Volt sok sírás rívás még a sorozat hátralévő felében, amit megint csak nem tudok leírni, mert túl sok mindent lelőnék vele. Aki kedvet kapott hozzá annak meleg szívvel ajánlom ezt a drágakövet, mert érdemes rá, hogy végignézzék! A bejegyzés végén még írok kicsit bővebben róla, de CSAK az olvassa, aki már látta, mert SPOILERes!

Szereplők
A Lee Soo Yeon fiatalkori énjét alakító Kim So Hyun-nak én minimum Oscar díjat adnék, annyira jól játszotta a lelkileg sérült és magányos kislány szerepét. Nagyon tehetséges ifjú hölgy, akitől nagy dolgokra számíthatunk még. A felnőttkori énjét Yoon Eun Hye játsza, akitől nem egy sorozatot láttam már, de ebben a sorozatban nem tartottam megfelelő választásnak őt.

A Han Jung Woo fiatalkori énjét Yeo Jin Goo játszotta, szintén Oscar díjra jelölném érte. Sok sorozatban láttam már őt, és megveszek a mély hangjáért. Han Jung Woo szintén egy nagyon magányos fiatal fiú, akit hiába vesz körbe a sok pénz, ő csak szeretetre vágyik apjától, amit sajnos nem kap meg. A felnőttkori énjét Park Yoochun játsza, aki extagja a DBSK/TVXQ-nak és jelenleg a JYJ együttes tagja. Több szerepben is láttam, a felnőttkori szereplők közül ő nála éreztem egyedül, hogy tökéletesen eljátsza a karakterét.

Zene
Két nagyon jó számot tudnák kiemelni, az egyik Wax - Tears are falling ami egy borzasztó szomorú kis dal, nekem mindig elszorul a torkom, mikor meghallom, a másik egy még ennél is búsabb melódia a Jung Dong Ha - Just look at you című dala.

Idézetek 
"Rendben van. Nem azért sírok, mert szomorú vagyok. A szél miatt van. Csak a szemem könnyezik." (Lee Soo Yeon)

SPOILER
Amikor már Lee Soo Yeon és Han Jung Woo tudják, hogy szeretik a másikat, elhatározzák, hogy elmondják, egymásnak amit akarnak, mikor először esik az eső. Nagyon várják mindketten ezt a napot és még az első hóesést is, mert Han Jung Woo az egyetlen barátjával akarja tölteni azt a napot. Még szívszorítóbb, hogy aznap, mikor egymáshoz sietnek, mert esik az eső végre elrabolják Han Jung Woo-t, aminek Lee Soo Yeon tanúja lesz és hatalmas bátorsággal a kocsi után fut, így végül őt is elviszik. A raktárban ahova kerülnek olyan borzasztó dolgot él át Soo Yeon, ami minden lánynak a rémálma és Jung Woo kénytelen mindezt végignézni. Majd mikor Jung Woo-nak alkalma nyílik rá, annyira retteg, hogy elmenekül. És mikor kiérvén látja hogy esik a hó, és neki most Soo Yeon mellett lenne a helye, itt a sírást már nem lehetett vissza fojtani.  Mikor hazakerül nagy kalandok közepette az apjával megígérteti, hogy megkeresi neki Soo Yeon-t, persze annak esze ágában sincsen ezt megtenni...ezután Jung Woo kifordul önmagából, és őrjöngve követeli apjától, mondja meg hol van Soo Yeon...az embernek megszakad érte a szíve. A nagy változás itt jön, mert Jung Woo megtalálja a telefonját, amin éppen akkor felhívja őt Soo Yeon, de apja elveszi tőle. Ekkor szakad meg a kapcsolatuk az apjával. Mivel úgy akarják beállítani, hogy Soo Yeon halott, de Jung Woo ezt nem hiszi el, ahogy a rendőr sem, aki magához vette Soo Yeon-ékat. Han Jung Woo elhagyja az otthonát és többé nem is tér haza, s mikor végre megtalálná neki a rendőr Soo Yeon-t egy "balesetben" meghal.......eltudjátok képzelni az érzést, ugye? :(
SPOILER VÉGE

Egy két jelenet ebből a gyönyörű sorozatból

"Kitöröltem az emlékeid. Most csinálhatsz új emlékeket. Jó emlékeket."
 


SuYeon: Mit fogsz tenni, mikor leesik az első hó?
JungWoo: Veled találkozom. Csak egy barátom van Lee Su Yeon!

Hol van Su Yeon? Hol??
 

Történet: 10/8
Zene: 10/10
Szereplők: 10/9
Színészek: 10/8

MAGYAR FELIRAT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése