2015. január 27., kedd

Hotel King - Senki ne hagyja ki :D

Részek száma: 32
Műfaj: Dráma, romantikus
Vetítés éve: 2013

Ismertető: A sorozat az egyetlen hétcsillagos koreai hotel örökösnőjének és a hotel vezérigazgatójának harcát, és szerelmi történet dolgozza fel. Ah Mo Ne, a Ciel Hotel örökösnőjének élete - aki elkényeztetett luxusban élt -, apja tragikus és rejtélyes halála következtében radikálisan megváltozik. Ádáz harcba kezd, hogy megmentse apja félve szeretett szállodáját, saját örökségét.Cha Jae Wan - a szálloda vezérigazgatója, gyűlöli az apját, aki gyerekkorában eldobta őt és az anyját. Rideg, visszafogott magatartású, aki mély érzelmeit magába rejti. A két fiatal egymásba szeret...

Vélemény
Bevallom először nem mertem belekezdeni, mert olvastam róla véleményt és ott nagyon lehúzták a sorozatot, de örülök, hogy nem vettem figyelembe, mert egy nagyon jó sorozatot hagytam volna ki. Nagyon izgalmasan kezdődött a történet, pörögtek az események miután meghalt a Ciel hotel elnöke...vagyis inkább "öngyilkos" lett a hotel évfordulós partiján és a medencébe érkezett a bulizó emberek közé...mondanom sem kell, hogy a bulinak itt vége is lett. Megkapjuk Cha Jae Wan-t, vagy Jayden-t aki titokzatos és szívtelen ember benyomását kelti bennünk, de amilyen élete volt, nem is csodálkozunk rajta, hogy milyenné vált, főleg a "kedves" alelnök agymosásának és nevelésének következtében. Majd megérkezett főhősnőnk is, aki bevallom először nagyon nem volt szimpatikus, inkább egy elkényeztetett, mindig mindenki körülöttem ugráljon gazdag kislányra hajazott. Csupán pár rész után tudtam megkedvelni őt. Amikor már valamennyire normalizálódott. Tetszett, hogy Jae Wan szépen lassan változott meg, az alelnököt ki nem állhattam és örültem volna ha eltűnik a színről, de persze kellett a konfliktus ahhoz, hogy haladjon előre a történet. Féltem attól, hogy 32 részes és eléggé nyújtva lesz, mint a rétestészta, de ezt szerencsére nem tapasztaltam, az érzelmek is remekül átjöttek számomra. Beak menedzsert sokáig nem tudtam hova tenni, hogy most segít-e a lánynak vagy sem. Az alkalmazottak fergetegesek voltak egytől egyig. Tetszett a humora is a sorozatnak. Olyanoknak ajánlom, akik fogékonyak a mély érzelmekre, mert az bőven van a sorozatban. Többet nem árulhatok el, mert túl sok titok és rejtély van a sorozatban, amit felfednék vele! Inkább nézzük a szereplőket.

Szereplők
Itt van elsőnek Cha Jae Wan, akit Lee Dong Wook testesít meg. A színész nem ismeretlen számomra, egyik nagy kedvenc sorozatomban is ő a főszereplő, a Scent of a woman-ben, amit ajánlok mindenkinek! Jae Wan egy lelkileg rettentően sérült férfi, soha senkitől nem kapott igazi szeretetet. Az alelnök egész végig verte, miután örökbe fogadta, és gyerekkorában is az utcán élt, kéregetett és verték ha nem szedett össze elég pénzt. Kifelé magabiztosnak mutatja magát és arrogánsnak, de belül hatalmas igazságérzete van, ami a sorozat folyamán ki is derül. Sajnáltam őt azért, ahogy élnie kellett 30 éven át, és örültem, mikor beleszeretett Mo Ne-be.

Ah Mo Ne a hotel örökösnője, akit Lee Da Hae játszott el. A színésznőt ebben a sorozatban láttam először, de szimpatikus számomra.
A lány mint mondtam eleinte rendkívül unszimpatikus, de a 6. rész után ez megváltozott...tetszett, hogy nem egy akaratgyenge nővel van kivételesen dolgunk. Határozott volt, elég hamar megbékélt a kiderült titkokkal. A sorozat közepe felé nincsen nagy hangsúly a szerelmi kapcsolatukon Jae Wan-nal, de kicsit mégis mindig ott van a részek alatt.

Szereplők közül kiemelnék még párat a hotel alkalmazottai közül. Son Woo Hyun, aki az elejétől nagyon szereti Mo Ne-t és segíti őt és aki a 2AM nevezetű együttes tagja egyébként, Song Chae Kyung-ot, aki bár szereti Jae Wan-t, mégsem az a tipikus közétek férkőzök és mindenhol keresztbe teszek a kapcsolatotoknak tipusú boszorkányt játszik. Ez igazi felüdülés volt. Jang Ho Il, akinek fergeteges párbeszédei voltak No Ah-val, aki egyébként a VIXX együttes tagja. Imádtam a bolondozásaikat. A két recepcióst, akiknek a végére csak sikerült egymásra találniuk. Jae Wan négy alkalmazottját, akiket ő hozott a hotelba. Közülük került ki a kedvenc mellékszereplőm, mégpedig Cha Soo Ahn, akit egyszerűen IMÁDTAM! Jó lenne őt főszerepben is megnézni! És ne maradjon ki Roman Lee sem, mert ő volt a másik kedvencem! ^-^

Zene
A zenék közül négyet tudnék kiemelni, amik nagyon tetszettek, és illettek a sorozat hangulatához. Az első mindenképp 2AM (Changmin & JinWoon) - Saying I love you. A többi pedig: Lumin & T.O (of M.Pire) - Love Sick (Drama Ver.) , The One - Because It's You , Kim Jin Ho - Hurt .

Kedvenc jelenetem



Kedvenc csókok




Történet: 10/8
Szereplők: 10/8
Színészek: 10/9
Zene: 10/8

MAGYAR FELIRAT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése