2015. január 27., kedd

God’s Gift - 14 days

Műfaj: Akció, Fantasztikus, Krimi, Melodráma, Misztikus, Thriller.
Részek: 16
Ismertető: Kim Soo Hyun egy anya, akinek a gyermekét elrabolják és megölik. A nő lehetőséget kap arra, hogy visszamehessen 14 nappal a baleset előttre, és megakadályozza a történéseket. Segítőtársa Ki Dong Chan aki régen rendőr volt. Kettejük visszautazása a múltba alapjaiban változtatja meg nem csak kettejük, hanem mindenki életét.


Vélemény
Összességében azt mondanám, hogy egy fantasztikus sorozat lett volna, ha…a végét nem olyanra csinálják, amilyen. Nem lövöm le a poént azzal, hogy elárulom, mi lett a vége. De sajnos sok sorozat lezárásánál hagy ilyen érzést bennem a nem megfelelő vagy hiányos, függőben hagyott lezárás. Maga a sorozat nagyon bonyolult volt, nem a könnyedebbik fajtája a sorozatoknak, ahol csak fogom magam és élvezem amit látok, itt igenis oda kellett figyelni, mert különben elvesztél az információk sokaságában. Bár így is néha meg kellett állnom, hogy összegezzem magamban, ki, kivel, hol, mikor, miért kérdéseket. 
Az a jó önmagamban, hogy iszonyatosan jó fantáziával és memóriával áldott meg a természet, így ha nem tetszik a vége, hogy mégiscsak jobban érezzem magamat átírom a fejemben a végét. Hozzáteszek, vagy elveszek belőle, vagy teljesen átírom. Most is így tettem. Lejebb leírom, mi lett a vége és én mire irnám át. Csak saját felelősségre olvasd el…én szóltam!!!

SPOILER
Szóval a végén kiderült, hogy Ki Dong Chan ölte meg az előző alkalommal Saet Byul-t, mivel alkohol hatására emlékezetkiesése lesz és így bár megölte a lányt, de nem emlékezett rá. De most a kislány kissé magához tér és így megmenekül, de Ki Dong Chan megöli magát, hiszen a jóslat úgy szólt, addig nincsen vége, míg az egyik meg nem hal.
Én hagytam volna ezt a hülye jóslatot, mert szerintem Te is formálhatod a sorsod, és mikor magához tért a kislány, kivitte volna Ki Dong Chan a vízből, odaadta volna az anyjának és térdre borul, sírva, hogy előzőleg ő tette…utána kicsit ugrottunk volna az időben. Ki Dong Chan pszichológiai kezelése véget ért volna, nyugodt életet élne, összejöhetne Kim Soo Hyun-nal és hármasban boldogan élnének. Ki Dong Ho kiszabadulna, együtt lehetne Yong Gyu-val és az anyjával. És ennyi. Hát nem jobb véget írtam volna neki? :D
SPOILER VÉGE

Szereplők
A Kim Soo Hyun-t alakító Lee Bo Young-ot ismerem már az I can hear your voice c. doramából, és itt is kedvencem volt. Megható volt, mennyit változott az eleje óta, hogy mennyire szereti a lányát, de itt megjegyezném, hogy nem is értettem, hogy ha annyira szereti és félti a lányát az elején akkor miért hagyta ott úton útfélen mindenkinél? Ezen kis hibán kívül szerintem kicsit túl bátor szerepet írtak neki nő létére, de bele tudjuk élni magunkat a szerepébe.Han Saet Byul-t imádtam, nagyon édes kislányt választottak az eljátszására.

A Ki Dong Chan-t alakító színész Cho Seung Woo-t még nem láttam semmiben, de itt nagyon megszerettem a karakterét amit játszott, és biztosan nézek még tőle majd mást is.

Kiemelném még Yong Gyu-t, aki nagyon a szívemhez nőtt, és akit nem más alakított, mint Baro a B1A4 nevű bandából. Tudni kell rólam, hogy nagyon a szívembe tudom zárni az olyan karaktereket, akik hátrányosak vagy akár értelmi fogyatékosok, vagy valamilyen mentális betegségben szenvednek.

Történet: 10/8
Zene: 10/2
Szereplők: 10/9
Színészek: 10/9

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése