2015. január 27., kedd

Fall in love with me

Műfaj: romantikus (inkább szappanopera)
Vetítés ideje: 2014
Részek száma: 20

Ismertető: Lu Tian Xing egy jól menő céget vezet az ázsiai reklámipar területén, egy nap azonban hirtelen bejelenti, hogy három hónap szabadságot vesz ki. Egy véletlennek köszönhetően belebotlik egy másik filmes csapatba, ahol Xiao Lu-nak adja ki magát, hogy ne ismerjék fel. Beleszeret a cég vezetőjébe Tao Le Si-be, a gond csak az, hogy a lány Xiao Lu-nak hiszi, ráadásul szívből utálja Lu Tian Xing-et. Vajon meg tudja szerettetni vele az igazi énjét?

Vélemény
Röviden fogok fogalmazni, mert sok jót nem tudok elmondani róla. Őszintén a 10. részig végignéztem, de nagyon sokszor már a hajamat téptem tőle így a maradék részt végigtekergetve néztem csak meg. Így a laptopom is megúszta épségben és nem landolt a kertben. A sztori nagyon jó lett volna, ha nem csavargatják és húzzák ennyire a sztorit. A hetedik részig még jónak is mondanám. Aaron Yan miatt kezdtem bele, de még miatta sem voltam képes jónak ítélni ezt a borzalmat. Ami jó volt benne, az ahogyan eljátszotta a két külön személyiséget és a zene. Csak erős idegzetűeknek ajánlanám legfőképpen! Nem is értem, ha ennyira remek zenéket tudtak választani hozzá, akkor miért nem fektettek kicsit több erőfeszítést egy jobb történetért?

Zene
Minden zene ami tetszett a sorozatban Aaron Yan előadásában hallhatjuk.Öt számot tudok mondani, ami megragadott. Ezek pedig a következők: Aaron Yan feat G.NA - 1/2 One out of two, Aaron Yan - That's Not Me, Aaron Yan - Taipei Dreamin, Aaron Yan - The Unwanted Love és Aaron yan - The only rose.


Történet: 10/2
Szereplők: 10/3
Zene: 10/10
Színészek: 10/5 (Csak Aaron Yan miatt!)

MAGYAR FELIRAT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése