2015. január 27., kedd

Első bejegyzés












Életem legelső dél-koreai sorozata az I Miss You volt. Csak egy plakátot láttam róla véletlenszerűen, igazából már arra sem emlékszem, hogyan találtam rá, de nem tudtam kiverni a fejemből a képet. Ezért elkezdtem kutakodni a neten, és végül megtaláltam a sorozatot. Amikor elkezdtem nézni, egyszerűen lenyűgözött. Első nagy élményem benne, mikor Han Jung Woo amerikai focit játszik éppen, amikor szólnak neki, hogy jött hozzá az apja és elkiáltja magát, hogy "aboji" (아버지) ami majdnem úgy hangzik, mintha azt kiabálná "apuci" és itt végem volt. Azt hiszem két nap alatt ledaráltam. Az első négy részt végigsírtam, de úgy, hogy levegőt nem kaptam. Yeo Jin Goo, aki a gyerekkori énjét alakítja a főszereplőnek, egyszerűen zseniális volt, Kim So Hyun, aki pedig a főszereplő gyerekkori énjét alakította szintén fantasztikusan szerepelt. És itt kezdődött számomra a végtelen szerelmem Dél-Korea iránt. A későbbiekben majd kivesézem bővebben is a sorozatot, ezt csak bevezetőnek szántam, hogy kipróbáljam magamat, hogyan fog menni az írás :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése